انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ه دختر چند مدل به پسرا نگاه میکنه؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
بچه ها:  یه سری پسرا رو نمیشناسنو و فقط میخوان با یه پسر باشن که ترجیحا خوشگل باشه و به اولین پسری که سر راهشون سبز بشه راه میدن و نوع رابطشونم بستگی به این داره که پسره چجوری از آب در بیاد! اکثرا دخترای کم سن اینطورن خب!! 
2.اهل دلا : بعضیا "دور از جمع خواننده های بلاگ!" پسر بازن! و حال میکنن همزمان با شصت تا پسر بپلکن و برن وسه دوستاشون تعریف کنن. این جور دخترا این مدل رابطه هارو وسه شوخیو مسخرگی شروع میکنن ولی خب از اونجایی که دست بالای دست بسیاره آخرش گیر یه پسر زرنگ تر از خودشون میافتن و .....! 
3.مامانیا : یه سری هم که دم مامانشونن و هر جا بخوان برن با مامانشون میرن و رابطشون با پسرای غریبه در حد سلام و علیک با پسر دوست مامانه!ولی وای به روزی که برن دانشگاهو از خوانواده دور شن!چون هیچ تجربه قبلی ندارن یهو متحول میشنو نمیشه جلوشونو گرفت 
  ۴.تک پرا : یه سری هستن که بخاطر محیط خوانوادشون از اول نوجوونی با قضیه منطقی برخورد میکنن ومثل بچه های خوب دنبال درسنو و اگه بعدش یه پسر بخواد بیاد دنبالشون حالیش میکنن که تریپ ازدواجنو اگه احساس کنن پسره واقعا میخوادشون نهایت تلفنی باحاش صحبت میکنن و رابطه بیشترو مشروط میکنن به در جریان گذاشتن خوانواده .
مرسی
خیلی خوب بودHeart
مـن هیچ کدوم از ایــنــا نـبـودم :| مـمـنـون :|
خوووووووووب بود
مرسي
دروغه البته در بعضي مواقع!
UndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecided
ممنونHeartBlush
همیشه اینطوری نیست
من نفهمیدم Big Grin
هیچکدوم نبودم....
صفحه‌ها: 1 2