انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زمان و نحوه ثبت نام پذیرش بدون آزمون در 3 مقطع اعلام شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سازمان سنجش آموزش کشور فرآیند ثبت نام پذیرش بدون آزمون ورودی متقاضیان واجد شرایط برای ورود به مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی 94- 93 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به توجه به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش و جایابی متقاضیان در سالجاری درمقاطع کارشناسی ‌ناپیوسته، کارشناسی‌ارشد و دکتری براساس آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر با تایید نهایی سازمان سنجش صورت می‌پذیرد.
شرایط اعلام شده از سوی سازمان سنجش:
1ـ مقطع دکتری تخصصی
پذیرش در مقطع دکتری تخصصی صرفاً به صورت مستقیم براساس فراخوان خاص دانشگاهها طبق کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه مذکور و مصوبات وزارت متبوع انجام میپذیرد و تایید نهایی آنان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
2ـ مقطع کارشناسی ارشد
متقاضیان واجد شرایط می توانند به صورت مستقیم از طریق فراخوان دانشگاهها اقدام و در صورت عدم پذیرش می توانند از تاریخ 15 تیر لغایت 25 تیر به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org جهت ثبت نام در دانشگاههایی که پذیرش توسط دانشگاه صورت نمی پذیرد، مراجعه کنند.
3- مقطع کارشناسی ناپیوسته
متقاضیان واجد شرایط می توانند به صورت مستقیم از طریق فراخوان خود دانشگاهها اقدام و در صورت عدم پذیرش میتوانند از تاریخ 10 تا 20 تیر به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org جهت ثبت نام در دانشگاههایی که پذیرش توسط دانشگاه صورت نمی پذیرد، مراجعه کنند.
تذکرات
1ـ پذیرش توسط سازمان در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته صرفاً برای دانشگاهها و موسساتی صورت می گیرد که مستقیماً اقدام به پذیرش دانشجو براساس آیین نامه مذکور نکرده اند لذا متقاضیانی که در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند، براساس ظرفیتهای موجود گزینش خواهند شد و لزوماً تمام متقاضیان ثبت نام شده جایابی نخواهند شد.
2- فهرست اسامی دانشگاهها و رشته هایی که مقرر است پذیرش آنها از طریق فرآیند جایابی این سازمان صورت پذیرد در زمان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.
3- دانشجویان واجد شرایط آیین نامه مذکور میبایست فرم تقاضانامه ورود به مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد را که در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده بوده و در اختیار دانشگاهها نیز قرار داده شده است با تایید و مهر دانشگاه فارغ التحصیلی پس از اسکن، در زمان ثبتنام در سایت سازمان بارگذاری و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
4- آیین نامه مذکور و دستورالعملها، مصوبات و فرمهای مربوط از طریق سایت این سازمان و از پیوند زیر قابل دریافت است.