انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلر پرحاشیه دلش با استقلال است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلر پرحاشیه دلش با استقلال است؟ 1


محسن فروزان که به تازگی با مسئولان تراکتورسازی قرارداد امضا کرده است تمایل چندانی برای ماندن در این تیم ندارد.
طبق اخبار رسیده از اردوی تراکتورسازی ظاهرا در طول هفته گذشته تماس های متعددی از سوی مسئولان استقلال با این دروازه بان صورت گرفته و این بازیکن هم در تمرینات اخیر تراکتورسازی عدم تمایل خود برای ماندن در این تیم را نشان داده است.
رفتار فروزان در تمرینات تراکتورسازی باعث ناراحتی رسول خطیبی شده تا جایی که وی به شدت از دست دروازه بان تیمش ناراحت است. البته مسئولان باشگاه تبریزی هنوز رسما صحبتی در این زمینه انجام نداده و موافقت یا مخالفت خود را بابت جدایی فروزان اعلام نکرده اند.
ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی در خصوص رفتار فروزان و اینکه او خوستار جدایی از جمع قرمز پوشان تبریزی است می‌گوید: «جدایی فروزان و تصمیم گیری در این زمینه دست خطیبی است و اگر او دلش می خواهد جدا شود باید با باشگاه این مسئله را مطرح کند.»
وی در پاسخ به این سئوال که آیا سه‌شنبه خطیبی به فروزان اعلام کرده دیگر تمرین نکند، توضیح می‌دهد: «شاید هم اینطور باشد اما با قاطعیت نگفته است. فروزان اکنون در اردو و در کنار تیم حضور دارد.»
فروزان که تا آستانه حضور در پرسپولیس پیش رفته بود به دلیل آنکه دایی او را به عنوان گلر دوم می‌خواست از رفتن به این تیم پشیمان شد و با تراکتور قرارداد بست!
[url=http://www.peykekhabar.com/خبر-اخبار-ورزشی/20573-استقلال-پرحاشیه-فروزان-تراکتورسازی-ماندن/][/url]
نه بابا
چن ساله داره خودشو میکشه که یا استقلال یا پرسپولیس بردارنش...