انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اگه میتونی لکسوس برنده‌ شو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یننده ای در برنامه های قبل با ارسال عکسی به برنامه پایش در ارتباط با قرعه کشی یک شرکت آبمیوه سازی آورده بود: اگه میتونی لکسوس ببر! سه تا ابمیوه خریدم از یه مارک معروف که خیلی هم تبلیغ می کنه که کد هفت رقمی روی محصول را اس ام اس کنید تا لکسوس ببرید ولی هر سه تا کد یکی هستن ! حالا نمی دونم اگه این کد برنده بشه بهم سه تا ماشین میدن!یا از این کد دست شخص دیگه ای هم هست !! یا اینکه در کل …..





اگه میتونی لکسوس برنده‌ شو 1







شرکت ابمیوه سازی در جوابیه ای که هفته گذشته برای این برنامه ارسال کرده آورده بود : توضیح علت وجود کد تکرای بر روی بعضی از پاکتهای آبمیوه سان استار: مهمترین نکته قبل از توضیح مشروح این است که قرعه کشی بین اعداد ثبت شده بر روی محصوص انجام نمی شود بلکه بین ردیف های اختصاص داده شده به هر پیامک انجام می گردد که بارها در هر قرعه کشی اعلام شده است .




اگه میتونی لکسوس برنده‌ شو 1




اما این شرکت در برنامه این هفته پایش مجدداً با انتقاد از مجریان این برنامه در جوابیه عجیب دیگری که برای این برنامه ارسال کرده بود؛ آورده: جهت احقاق حقوق معنوی شرکت زرین جم مارینا تنها به قرائت متن زیر اکتفا نموده و از هر گونه اظهار نظر شخصی خودداری کنید . متن عجیب این شرکت در جوابیه زیر امده است


اگه میتونی لکسوس برنده‌ شو 1

اگه میتونی لکسوس برنده‌ شو 1