انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بايد براي افزايش اهل سنت دختر به ايران اعزام کنيم!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بايد براي افزايش اهل سنت دختر به ايران اعزام کنيم! 1
به گزارش بجنا: شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم سعودی در جدید ترین اظهار نظر تحریک برانگیز خود گفت: باید برای افزایش جمعیت اهل سنت در ایران، به این کشور دختر اعزام کنیم!
گفتنی است در حالی این اظهارات مطرح شده که طی چند وقت اخیر برخی بحث ها و اظهار نظرها توسط برخی مراجع تقلید و برخی چهره های سنی مذهب در ایران در مورد افزایش جمعیت اهل سنت بیان شده است.
لازم به ذکر است، از اظهارات مفتی اعظم سعودی می توان فهمید که وی در تلاش است که با اینگونه اظهارنظرها، در ایران اختلاف افکنی کند و به موضوع به وجود آمده دامن بزند.
شایان ذکر است، یکی از توطئه های همیشگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، جنگ افروزی و به راه انداختن درگیری و جنگ شیعی – سنی در ایران بوده است.
چندی پیش نیز خبرگزاری ها در خبری تحت عنوان «تلاش برای برافروختن جنگ شیعی – سنی در ایران!» از تلاش شبکه خبری العربیه وابسته به عربستان سعودی برای جنگ افروزی در ایران از طریق مطرح کردن مسائل مربوط به جمعیت شیعه و سنی، پرده برداشت.
======================
اخیرا مراجع تقلید شیعه، شیعیان را تشویق به ازدیاد نسل می کنند، ماهم باید باتمامی قوا دست به کار شویم و نگذاریم شیعیان در ایران زیاد شوند.

وی در ادامه افزود: از تمامی مسلمانان درخواست داریم که به کمک اهل سنت ایران به پاخیزند و باکمک های خود اقدام شیعیان را سرنگون سازند.

او همچنين گفت: من به عنوان مفتی عربستان، شخصا هر ماه مبلغ یک میلیون دلار به برادران ایرانیم کمک می کنم تا که اقدام به تولید مثل کنند.

مفتي آل سعود در پایان گفت: باید ارسال خواهران دینی به ایران را بررسی کنیم و موانع آن را هرچه سریعتر برطرف سازیم، امیدوراریم که در این چند روز آینده این مشکل برطرف شود.
قیافش عین سگه
مردمشون چی میکشن
واقعا کافرن!!!
بره بمیرهDodgy