انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج آزمون ارشد علوم پزشکی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا اواخر تیر ماه خبر داد.
محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، گفت: کلید اولیه آزمون تا 31 تیر ماه اعلام خواهد شد تا اگر نظری در مورد سوالات وجود دارد یا داوطلبی به سوالات و پاسخ‌ها اعتراض دارد، مطرح کند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 93 در روزهای 22 و 23 خردادماه با رقابت 79 هزار و 363 نفر برگزار شد و بر اساس تغییرات به عمل آمده داوطلبان پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه می توانند بر اساس نمره علمی، رشته – محل خود را انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید کلید نهایی 79رشته تهیه و بررسی شود افزود: برای تهیه کلید نهایی تقریبا یک هفته زمان لازم است، سپس از اساتید دعوت شده و نظرات وارد شده به سوالات کنترل و تا اواسط ماه رمضان کارنامه ارائه می‌شود.

پورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه امسال ظرفیت دانشگاه‌های مذکور افزایش نداشته گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 93 شامل حدود3800 نفر ظرفیت دوره روزانه و با احتساب ظرفیت پذیرش دوره‌های شبانه، مجازی، واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مجموع 5000 نفر است.