انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ارزیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان مجازی می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان از مجازی شدن ارزیابی مدارک دانش آموختگان خبر داد و گفت: در صورت تایید سازمان امور دانشجویان ارزیابی مدارک دانش آموختگان مجازی می شود.
دکتر محمد حسین مجلس آرا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : یکی از کارهایی که برای سال جاری برنامه ریزی کرده ایم و پیشنهاد آن را به سازمان امور دانشجویان ارایه کرده ایم انجام ارزیابی مدارک دانش آموختگان به صورت مجازی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح ارایه شده و در دست بررسی است و اجرایی شدن آن بستگی به شرایط و امکانات سازمان امور دانشجویان دارد.
مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان افزود: دراین روش فردی که در خارج از کشور است مدارکی را که اداره کل امور دانش آموختگان از وی درخواست کرده را در محلی که مشخص شده اسکن کرده و ارایه می کند ما نیز آن را در کمیسیون مطرح می کنیم و در مرحله بعدی به صورت مجازی پاسخ می دهیم که مدارک وی ارزیابی شده و می تواند با اصل مدارک مراجعه کرده و اصل مدارک خود را تحویل بگیرد.
وی ادامه داد: اگر مدارکی که درخواست می شود توسط متقاضی درست ارایه شود و مدارک مشکلی نداشته باشد حداکثر زمانی که این کار به خود اختصاص می دهد 15 روز است.
مجلس آرا تاکید کرد: هر 15 روز کمیسیون برگزار می شود و اگر مدارکی که از دانش آموختگان درخواست کرده ایم بدون نقص ارایه شود و مشکلی وجود نداشته باشد در اسرع وقت ارزیابی صورت می گیرد.
وی تاکید کرد : سال گذشته 4 هزار مدرک خارجی توسط اداره کل امور دانش آموختگان ارزیابی شد.
مجلس آرا از مزایای مجازی شدن ارزیابی مدارک به کم شدن رفت و آمد متقاضیان به این اداره و ساده شدن روند مذکور اشاره کرد.