انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز توزیع کارت کنکور 93 از فردا/ صدور یک میلیون و 194 هزار و 629 کارت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به صدور یک میلیون و 194 هزار و 629 کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 93 گفت: داوطلبان از فردا اول تیرماه تا چهارشنبه چهارم تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، از کارت آزمون خود پرینت تهیه کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون سراسری سال 93 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، همچنین برای کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 5، جمعه 6 و شنبه 7 تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور و 15 کشور خارجی برگزار خواهد شد.
وی افزود: آزمون علوم ریاضی در صبح پنجشنبه و هنر در بعدازظهر پنجشنبه 5 تیرماه، آزمون علوم تجربی در صبح جمعه و زبان های خارجی در بعدازظهر جمعه 6 تیرماه و آزمون علوم انسانی در صبح شنبه 7 تیرماه برگزار می شود.
توکلی اظهار داشت: با توجه به آمار مرحله اول و دوم ثبت نام در نهایت یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 93 شده اند که از این تعداد 608 هزار و 852 نفر زن و 422 هزار و 470 مرد هستند. به عبارت دیگر 59.04 درصد زن و 40.96 درصد مرد هستند.
وی درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 93 گفت: کارت شرکت در آزمون کلیه گروه های آزمایشی پنج گانه به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه اول تیرماه تا چهارشنبه چهارم تیرماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمات سنجش قرار می گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون برای پرینت کارت باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شاسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری (16 رقمی ) و نام و نام خانواردگی و کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه از کارت و برگه راهنمای خود تهیه کنند.
وی اضافه کرد: متقاضیانی که علاوه بر گروه آزمایشی مربوط به خود در دو یا سه گروه آزمایشی دیگر نیز شرکت کرده اند باید علاوه بر کارت گروه آزمایشی خود، کارت های آزمون گروه های آزمایشی دوم و سوم را نیز دریافت کنند. برای شرکت در آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی و اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.
توکلی تاکید کرد: داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون از سایت سازمان سنجش به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» اطلاعیه سنجش به حوزه های رفع نقص کارت مندرج مراجعه کنند. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات کاربری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود لازم است با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصاً از روز سه شنبه 3 تیر تا چهارشنبه 4 تیر از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر براساس جداول مربوطه به باجه رفع‌ نقص حوزه ذیربط مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: چنانچه داوطلبان در کارت شرکت در آزمون مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 3، 4‌، 7، 12‌، 13، 14، 15، 16، 17، 18 ، 19، 20، 21 و 23 (شامل نام­ خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه‌، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، شماره دانش آموزی، منطقه اخذ دیپلم، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم ، محل اخذ مدرک دیپلم، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی، استفاده از بورسیه آموزگار، کارمندی، مدرک کاردانی، دانشجوی دوره روزانه، دانشجوی انصرافی، اتباع خارجی و مدرک کارشناسی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در سایت سازمان و در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 7 تیر مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.