انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشکده دندانپزشکی کاشان افتتاح شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانشکده دندانپزشکی کاشان افتتاح شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به نامگذاری هفته سلامت سال جاری با عنوان “یک عمر سلامت با خودمراقبتی” گفت: دانشجویان باید با تغییر در نگرش و افزایش توانمندی‌های خویش براساس شرایط آینده، برنامه ریزی کرده و فعالیت داشته باشند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان ، محمدحسین اعرابی در مراسم گرامیداشت روز دندانپزشک در دانشگاه، اظهار کرد: دندانپزشکان یکی از ارکان اساسی نظام سلامت کشور هستند که با دانش و مهارت، خدمات ارزندهای در راستای ارتقای سلامت ارائه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به ارتقای جایگاه و ظرفیت علمی دانشگاه با راه‌اندازی این دانشکده افزود: تعیین روزی به عنوان روز بزرگداشت دندانپزشکان فرصت مغتنمی برای تبادل نظر راجع به رفع مسائل و مشکلات جامعه دندانپزشکی و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات صاحبان این حرفه و توجه به این مقوله مهم است که همگان باید دریابند حفظ سلامت دهان و دندان می‌تواند تضمین کننده تندرستی آنان باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به افتتاح دانشکده پزشکی در 25 سال پیش اظهار امیدواری کرد که آینده و جایگاه علمی رشته دندانپزشکی با توجه به استقبال زیاد متخصصین این رشته جهت فعالیت در دانشگاه مطلوب پیش بینی می‌شود.

اعرابی تصریح کرد: با بهره‌گیری از تجارب و دانش تخصصی اعضای هیئت علمی و فعالیت و همکاری دانشجویان می‌توان ضمن ارائه خدمات بهینه به مردم، تحول و تغییر در نگرش جامعه نسبت به این مجموعه ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اصل پیشگیری به خصوص در زمینه بهداشت دهان و دندان ادامه داد: معاونت بهداشتی دانشگاه می‌تواند با بهره‌گیری از پتانسیل‌های دانشکده دندانپزشکی شاخص‌های بهداشت دهان و دندان را در منطقه ارتقاء دهد.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه نیز در این مراسم گفت: موضوع “پیشگیری بهتر از درمان است” و باید سرلوحه فعالیت همه ما در حوزه درمان و نظام سلامت باشد و در این رشته تخصصی نیز بیشتر جلوه دارد.

محمود سلامی افزود: در شرایط کنونی از جامعه دندان‌پزشکان انتظار می‌رود با همت والا و عزم راسخ، ضمن افزودن روزافزون بر گستره دانایی خویش، آرامش و سلامت را برای مردم به ارمغان آورند.