انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سه ترمی شدن سال تحصیلی دانشگاه‌ آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سه ترمی شدن سال تحصیلی دانشگاه‌ آزاد

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید میرزاده در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی میان دانشگاه آزاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با بیان این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: امیدوارم این تفاهمنامه بنای فعالیت‌های مشترک علمی میان این دو دانشگاه در آینده باشد.
وی افزود: معتقدم هر دو دانشگاه با توجه به برخورداری از امکانات و پتانسیل علمی، می‌توانند تاثیر عمیقی در توسعه کشور به ویژه در حوزه پژوهش و فناوری داشته باشند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این نامگذاری ایجاب می‌کند تا همکاری گسترده تری میان دانشگاه‌ها شکل بگیرد، چرا که استفاده‌ی دانشگاه‌ها از امکانات و نیروی انسانی متخصص یکدیگر قطعا در توسعه اقتصادی کشور موثر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال تدوین یک طرح اختیاری هستیم تا دانشجویان بتوانند، در سه ترم تحصیلی در طول سال، دوره کارشناسی را حداکثر سه ساله تمام کنند.
وی افزود: در حال حاضر به دلیل تعطیلی‌های زیادی که وجود دارد، دانشگاه‌ها کمتر از شش ماه در سال فعال هستند و این به ضرر کشور است. دکتر میرزاده همچنین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد تا از پرو‍ژه‌های بخش صنعت دانشگاه امیرکبیر پشتیبانی کند.
همین جوریش که دو ترمه زیرش زاییدیمم سه ترمی شه کمر من یکی به شخصه میشکنهConfused