انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آخرین مهلت برای دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 93
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه 28 اسفندماه جاری آخرین مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور93 است گفت: پس از این مهلت سامانه بسته خواهد شد لذا داوطلبان در فرصت چندروزه باقی مانده نسبت به دریافت کد 14 رقمی سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

عبدالرسول عمادی با بیان اینکه سامانه اعلام کد سوابق تحصیلی تا پایان اسفند ماه فعال است، گفت: داوطلبان کنکور 93 هر چه سریعتر برای دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مرکز سنجش طی آذر ماه، کد سوابق تحصیلی 800 هزار داوطلب را به سازمان سنجش کشور اعلام کرده بود، گفت: اخیرا نیز 60 هزار کد سوابق تحصیلی برای دانش‌آموزانی که فارغ‌التحصیل دی ماه هستند و متقاضی ثبت‌نام در کنکور 93 بودند، احصاء و به سازمان سنجش ارسال شده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اظهار کرد: تمامی داوطلبان کنکور که دیپلم خود را از سال 84 تا 92 دریافت کرده‌اند، باید کد سوابق تحصیلی را برای ثبت نام در کنکور 93 ارائه کنند لذا لازم است داوطلبان مشمول کد سوابق تحصیلی جهت دریافت و یا اصلاح نواقص سوابق تحصیلی خود به سایت dipcode.medu.ir مراجعه کنند.

به گفته رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش، نحوه دریافت و ارائه کد سوابق تحصیلی برای کنکور 93 همانند سال 92 است و داشتن کد 14 رقمی برای ثبت‌نام در کنکور الزامی است و همچون سال گذشته معدل داوطلبان 25 درصد در پذیرش کنکور تاثیرخواهد داشت.