انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش 10 درصدی مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی مصوب شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزایش 10 درصدی مقرری دانشجویان بورسیه غیرایرانی مصوب شد

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان از افزایش مقرری 10 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بورسیه غیر ایرانی خبر داد .

دکتر صمد حاجی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: امسال مقرری دانشجویان غیر ایرانی بورسیه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 10 درصد افزایش یافته و مصوبه آن نیز دریافت شده و برای ابلاغ به دفتر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.
وی افزود: این افزایش مقرری 10 درصدی از اول سال جاری اجرایی می شود.
مدیرکل دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان افزود: در پرداخت مقرری دانشجویان که هر سه و یا 6 ماه پرداخت می شود در اولین پرداخت این افزایش 10 درصدی لحاظ خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر با احتساب طلاب، حدود 28 هزار و 200 دانشجوی خارجی در دانشگاه های داخل و دانشگاه جامعه المصطفی قم مشغول تحصیل هستند که برخی از آنها بورس و برخی نیز به صورت آزاد، تحصیل می کنند.
به گزارش مهر، حاج جباری پیش از این عنوان کرده بود که بیش از 4 هزار نفر از این دانشجویان ، بورس الف دانشجویانی هستند که کمک هزینه، شهریه، بیمه و سایر خدمات آنها تامین می شود و بورس ب دانشجویانی هستند که کمک هزینه به آنها تعلق نمی گیرد اما شهریه و بیمه به آنها تعلق می گیرد و در حال حاضر حدود 2 هزار نفر بورس الف هستند.