انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آمار مشروطی در میان دانشجویان شاهد دانشگاه‌های علوم پزشکی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آمار مشروطی در میان دانشجویان شاهد دانشگاه‌های علوم پزشکی

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بخشی از معاونت وزارت بهداشت تلاش دارد که دانشجویان شاهد و ایثارگر را به جایگاه حقیقی خود برساند اظهار کرد: اگر بخواهیم که ایران در دنیا کشوری پویا باشد لازم است که مسئولین به ارزش‌های کشور پایبند باشند و برای ایثارگران و خانواده این افراد برنامه‌ریزی کنند.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، سید محسن رحیمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 10 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حال تحصیل اند خاطرنشان کرد: با بررسی هفت ترم گذشته تحصیلی مشخص شد که 8.5 درصد دانشجویان شاهد و جانباز معدل 17 تا 20 دارند و آمار مشروطی این افراد در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حدود 3.5 درصد است.

وی افزود: در بسیاری از ترم‌ها نیز در برخی دانشگاه‌ها هیچ دانشجوی شاهد و ایثارگر مشروطی وجود نداشته و حتی تعداد معدل های بین 17 تا 20 نیز سه برابر دیگر دانشجویان بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر شناسایی و پشتیبانی علمی از آنهاست افزود: همچنین برنامه های فرهنگی از جمله امور مشاوره و تقویتی نیز امسال با جدیت بیشتر انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا دکتر حاجی میراسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر امیر محسن ضیایی، معاون آموزشی وزات بهداشت نیز در این مراسم حضور داشتند.