انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عاشقای کره بدوبدو بیایند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نام : سانگ هه کیو
تاریخ تولد : 22 نوامبر 1981


عاشقای کره بدوبدو بیایند 1

سانگ هه کیون بازیگر برتر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال کره ای ، هنگامیکه متولد شد به علت بیماری شدید دکتر ها به پدر ومادرش گفت بودند که راهی برای زنده ماندن سانگ وجود ندارد. با این حال ناباورانه به زندگی بازگشت. به همین خاطر در شناسنامه روز تولد وی چند روز بعد ثبت شده است.

در شش سالگی سانگ ، مادر وپدرش از یکدیگر جدا شدند و سانگ هه در کنار مادرش ماند.

سانگ هه کارش را با مدل آغاز کرد. زمانیکه تنها 14 سال سن داشت و در مدرسه برنده یونی فورم شد. سپس با بازی در نقش یک دانش آموز خوش اخلاق و خوشتیپ به سال 1998 در یک طنز خنده دار تلویزیونی که از اس بی اس پخش می شد توانست موفقیت نسبتا خوبی را کسب کند ولی از ایجاد علاقه در طرفداران باز ماند

عاشقای کره بدوبدو بیایند 1

سانگ سر انجام توانست با بازی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال کره ای " پاییز در قلب من " به همراه سانگ سئون هئون در سال 2000 و بازی در سریال " همه با هم " به همراه لی بیونگ هون در سال 2003 چنان شهرتی پیدا کرد که نه تنها در کره بلکه در ژاپن ، تایوان و اروپا  نیز اعتبار فراوانی به دست آورد و اینگونه بود که از سانگ یک قلب شیرین و گرم سریال کره ای پدید آمد که به یک ستاره تبدیل شد.

عاشقای کره بدوبدو بیایند 1

سانگ تنها به بازیگری در کره بسنده نکرد و با بازی در فیلم آمریکایی " راحت باش " در سال 2008 بر محبوبیت اش بین طرفداران افزود. بعد از آن قصد بازی در یک فیلم چینی با نام " 1949"را داشت که این فیلم توسط کارگردانش کنسل شد.

مدتی بعد در سال  2009 خبر رسید که سانگ و هیون بین بازیگر سریال کره ای قصد ازدواج دارند و بعد از پایان فیلم " در جهان " همچنان در ارتباط با یکدیگر هستند ولی در سال 2011 هر دو بازیگر اعلام کردند که رابطه اشان قطع شده است. سانگ هه کیو تا به امروز زیباترین چهره ی کره جنوبی معرفی شده است و در سال 2010 رتبه هجدهم را از بین 100 چهره جهان کسب کرد.

عاشقای کره بدوبدو بیایند 1
لیست فیلم های تلویزیونی و سریال های کره ای که سانگ هه کیو در آنها بازی کرده است:

سریال های کره ای :
وزش باد ، این زمستان 2013
در جهان 2008
من و دختر من 2005
خانه کامل ، بابا لنگه دراز 2004
آفتاب عشق 2004
همه در 2003
وابسته 2001
پاییز در قلب من 2000
ممنون من اولی رو بیشتر میدوستمBig Grin
بهههههههههههههههه
چ خوگشله مخصوصا تو فيلم وزش باد زمستاني
ممنوووووووونHeart
اولی ازهمه خوشگل تره !!!Big Grin
خوف بووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددآفرین بازم ازاین چیزا بزارWink
ممنوووووووووووون ولی اولی ازهمشون خوشگل تربودBig Grin
مرسیHeart