انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شوخی کیم هیون جونگ باLim Soo Hyangقیافه ش!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کیم هیون جونگ لو داد که سر صحنه ی درام 'Generation of Youth' با همه شوخی میکنه و همکارش Lim Soo Hyang در واقع سنش کمتر از اون چیزی هست که ظـــــــاهرش نشون میده.
هنگامی که خبرگذاری Entertainment Relay سر صحنه درام نسل الهام بخش رفته بود و با بازیگران این مجموعه مصاحبه میکرد, از کیم هیون جونگ و Lim Soo Hyang در حین اینکه منتظـــــــر بودند تا سکانس مربوطـــــ به خودشون رو بازی کنن,پرسید: "گایا عشق اول جونگ ته هست" و Lim Soo Hyang وقتی این رو شنید شروع به شوخی کردن راجع به این موضوع کرد و رو به کیم هیون جونگ که در حال حاضر در فیلم عاشق Jin Se Yeon شده است (تو فیلم کاراکتر هیون عاشق کاراکتر اوک ریون که Jin Se Yeon نقشش رو بازی میکنه شده) گفت:"واقعا من عشق اول تو هستم؟ تو منو فریب دادی"
اون همچنین حسادتش رو راجع به صحنه ی ب.و.س.ه ی جونگ ته با اوک ریون (با بازی Jin Se Yeon) نشون داد و گفت: "من حسودیم میشه به این صحنه. تو واقعا این کار رو دوست داری اونم موقعی که با یه بچه این کار رو میکنی (منظـــــــورش اینه که یه بچه رو م.ی.ب.و.س.ه چون Jin Se Yeon فقطـــــ 19 سالشه )
کیم هیون جونگ هم در جواب گفت: Lim Soo Hyang ظـــــــاهرش no ahn هست (بزرگتر از سنش میزنه) اما هم Lim Soo Hyang و هم Jin Se Yeon هیچکدومشون سن زیادی ندارن و Soo Hyang اضافه کرد: " ما فقطـــــ چهار سال اختلاف سنی داریم" اما کیم هیون جونگ دست بردار نبود و به شوخیش ادامه داد و گفت: اما ظـــــــاهرت بزرگتر میزنه! به نظـــــــرتون اون شبیه خاله (عمه) ها نیست؟" و این حرف هیون جونگ باعث شد که Lim Soo Hyang به شوخی اون رو بزنه.
شما باورتون میشه که Lim Soo Hyang فقطـــــ 23 سالش باشه؟(سن میلادیش)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شوخی کیم هیون جونگ باLim Soo Hyangقیافه ش!!! 1
ممنون
مرسی♥
شوخی اینا به ما چه آخه...:4fv::4fv::4fv::4fv::4fv:
(09-07-2014، 23:05)amiiiiir نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
شوخی اینا به ما چه آخه...:4fv::4fv::4fv:
توکه میدونی بهت ربط نداره چرامیای تواین موضوعا؟!Huh
اوک ریون خوشگل بودBig Grinاز گایا خوشم نمیادDodgyممنون