انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشخصات گلکسی مگا ۲ لو رفت!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر تصور می‌کردید، سامسونگ به دلیل وجود قطاری از گوشی‌ها با اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ به خط تولید گلکسی مگا خود محصولی جدید اضافه نمی‌کند، کاملا در اشتباه هستید. مگا ۲، ظاهرا در جنگ میان فبلت‌های ۶ اینچی موجود، یک گوشی میان رده خواهد بود.
صفحه نمایش این دستگاه با حفظ رزلوشن HD 720×1280، از ۶.۳ اینچ مگای اولیه به ۵.۹ اینچ کاهش پیدا کرده است. پردازنده مگا ۲، از چیپست ۶۴ بیتی Qualcomm با نام Snapdragon 410 با چهار‌ هسته و سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌گیرد.
پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 306 است. بهره‌گیری از سیستم عامل و چیپست ۶۴ بیتی، مگا ۲ را به کاندیدای اول ارتقا به اندروید ال مبدل می‌کند. فعلا قرار است مگا ۲ با اندروید ۴.۴.۳ کیت‌کت روانه بازار شود. مشخصات دیگر این گوشی هم قابل تامل است. ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی که احتمالا ۵.۱ گیگابایت آن دردسترس خواهد بود و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، از دیگر امکانات این گوشی هوشمند است.
سورپرایز دیگر مگا ۲، دوربین جلوی این دستگاه با رزلوشن ۴.۷ مگاپیکسل است که با وجود دوربین‌های ۵ و ۸ مگاپیکسلی موجود ، احتمالا برای تصاحب بازار آسیا درنظر گرفته شده است. این دوربین توانایی ضبط ویدیو با رزلوشن 1080p را دارد. در ادامه جزییات کامل این گوشی‌ هوشمند را ملاحظه می‌کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشخصات گلکسی مگا ۲ لو رفت! 1