انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیادوره اوج آیفون روبه پایان است؟(گرایش کاربران ایفون به گلکسی اس5)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
میزان قابل‌توجهی از علاقه‌مندان و طرفداران محصولات اپل در انگلستان، به دلیل انتظار برای نسخه جدید آیفون با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، به سمت آخرین پرچم‌دار سامسونگ یعنی اس ۵ کشیده شده‌اند.
طبق آخرین آمار موجود، حدود ۲۶ درصد خریداران گلکسی اس ۵ در انگلستان قبل از خرید این گوشی کاربر آیفون بوده‌اند. این درصد نسبت به پارسال صعود چشمگیری داشته و نزدیک به 12 درصد افزایش را نشان می‌دهد. در کل اروپا این آمار نزدیک به 17 درصد است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیادوره اوج آیفون روبه پایان است؟(گرایش کاربران ایفون به گلکسی اس5) 1
اما در مهد آیفون یعنی ایالات‌متحده آمریکا، تنها ۸ درصد از کاربران کهکشان پنجم سامسونگ قبلا از آیفون استفاده می‌کردند.
نکته جالب این است که اکثر کاربران جدید اس ۵، به خاطر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این گوشی از آیفون دل کنده‌اند و بر اساس شایعاتی که در خصوص آیفون ۶ وجود دارد، منتظر عرضه این تلفن همراه هستند.
پروژه معرفی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی اپل، احتمالا برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده است. هرچند ممکن است قبل از این تاریخ، اپل به‌طور غیررسمی خود اقدام به رونمایی از این دستگاه بنماید.
اگرچه باید پذیرفت که galaxy s5 ازلحاظ میزان فروش در منطقه بریتانیا هم‌اکنون بعد از iphone 5c و 5s قرارگرفته است.
11.1 درصد تمامی گوشی‌های موجود در بازار به iphone 5c ، حدود 11 درصد به 5s و ۹ درصد از این سهم نیز به گلکسی اس ۵ تعلق دارد. البته در این لیست، سامسونگ یک نماینده طلایی دیگر در بین ۵ گوشی اول دارد که آن‌هم گلکسی اس ۴ است که همراه با Moto G  توانسته است 6 درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرند.
امکان نداره گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن در مقابل iOS کم میارن