انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آزار:آرژانتین پرررررررراز بازیکن بزرگ است و تنها به مسی تکیه ندارد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ادن ازار پس از پیروزی 2 بر یک کشورش برابر آمریکا که مشخص کرد بلژیکی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی باید با آرژانتین روبه‌رو شوند، گفت که هنوز راه زیادی تا رسیدن به جایگاه بازیکنی مانند لیونل مسی دارد و خودش را در حد او نمی‌بیند. 


آزار:آرژانتین پرررررررراز بازیکن بزرگ است و تنها به مسی تکیه ندارد! 1

هافبک تیم چلسی انگلیس گفت: من بازیکنانی مانند مسی را تحسین می‌کنم. در حال حاضر من خودم را در سطح او نمی‌بینم. البته هنوز زمان دارم تا به آنجا برسم اما هدف من این نیست، بلکه هدفم کمک به رسیدن تیم به مرحله نیمه نهایی است.


ازار افزود: آرژانتین فقط مسی را ندارد. این تیم پر از بازیکنان بزرگ است و تنها به مسی تکیه ندارد، هرچند او در هر لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت مسابقه را رقم بزند.
بنابر گزارش تسنیم، ازار با تأکید بر اینکه حق تیمش بوده آمریکا را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند، گفت که اگر به لطف واکنش‌های خوب تیم هاوارد، دروازه‌بان حریف نبود او و یارانش در همان 90 دقیقه معمول باید پیروزی را کسب می‌کردند.
وی در تمجید از عملکرد هاوارد که 15 بار دروازه آمریکا را نجات داد و از این حیث بهترین رکورد را در جام جهانی از سال 1966 ثبت کرد، عنوان کرد: هاوارد یک بازی بی‌نقص داشت و اگر او نبود ما بازی را زودتر برده بودیم. وقتی آمریکا گل زد ما کمی نگران شدیم به خصوص که در اواخر بازی بسیار خسته شده بودیم اما با این حال انسجام خود را حفظ کردیم و تیبا کورتوا هم درون دروازه فوق‌العاده کار کرد. در کل می‌توانم بگویم که یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم، یک بازی کامل چه از نظر فردی چه از نظر تیمی.
بازی بعدی تیم ملی بلژیک ساعت 20 و 30 دقیقه پنجم جولای (14 تیر) در ورزشگاه ناسیونال برازیلیاست.