انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پردیس های خودگردان دانشگاه‌ها از 17 تیرماه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرایط و نحوه ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقطع دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org با دریافت این دفترچه نسبت به خریداری کارت اعتباری ثبت‌ نام از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند.
مهلت ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره های پردیس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) از بعد از ظهر روز سه‌شنبه 17 تیر آغاز می شود و تا یکشنبه 22 تیرماه ادامه دارد.
همچنین سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت ‌نام آزمون ورودی متمرکز در دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 را نیز اعلام کرد.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
کلیه متقاضیان برای شرکت در این دوره می توانند همانند مقطع دکتری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org دفترچه را با خریداری کارت اعتباری ثبت‌ نام دریافت کنند. مهلت ثبت نام در این دوره نیز همانند مقطع دکتری در روزهای 17 تا 22 تیرماه است.
اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در هر دو مقطع متعاقباً اعلام خواهد شد.