انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جیمز رودریگز : نگران برزیل نیستیم !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جیمز : نگران برزیل نیستیم !


جیمز رودریگز :  نگران برزیل نیستیم ! 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جیمز رودریگز هافبک هجومی تیم ملی کلمبیا روز پنجشنبه گفت : کلمبیا هیچ فشاری در بازی مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جام جهانی 2014 برزیل احساس نمی کند.

تیم های ملی کلمبیا و اروگوئه روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر صفر کلمبیایی ها و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی به عنوان دومین تیم پایان یافت.

حالا شاگردان خوزه پکرمن درمرحله یک چهارم نهایی باید با برزیل روبرو شوند، جیمز رودریگز، هافبک هجومی کلمبیا که هر دو گل این تیم را در دقایق 28 و 50 به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اکنون با پنج گل زده در صدر جدول برترین گلزنان جام بیستم قرار دارد.

کلمبیا در روز جمعه به مصاف تیم میزبان برزیل خواهد رفت و رودریگز معتقد است برنده شدن پیاپی چهار دیدار در تورنمنت به معنای این است که برزیل باید آرژانتین را جدی بگیرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جیمز رودریگز :  نگران برزیل نیستیم ! 1

وی توانست هر دو گل کشورش را به ثمر برساند و با 5 گل بالاتر از ستارگانی چون نیمار و مسی فعلا بهترین گلزن این رقابت بزرگ بین المللی باشد.

این بازیکن تیم موناکو گفت: ˈ هیچ فشاری نیست.ˈ

وی درادامه گفت:ˈ ما باید برزیل را جدی بگیریم . آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و خوب بازی می کنند. آنها نیر باید ما را به جدی بگیرند.ما بازیکنان خوبی داریم و می توانیم خطرناک باشیم. فکر می کنم مسابقه تماشایی باشد .
بازیش که واقعا عالیه حیفه کلمبیا حذف بشه
ولی امید وارم که برزیل بمونه