انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه‌سواری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه‌سواری
خبرگزاری تسنیم: مسئولان کمیته ملی المپیک در فدراسیون دوچرخه سواری حضور یافتند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه‌سواری 1
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه دور دوم نشست‌های کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون که این بار در محل فدراسیون‌ها برگزار می‌شود، صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علی شجاعی خزانه دار و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در محل فدراسیون دوچرخه سواری با مسئولان و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی این رشته دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدا کیومرث هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فدراسیون و کادر فنی برای آماده سازی ملی پوشان، گفت: در دور دوم جلسات با فدراسیون‌ها با حضور در محل فدراسیون و دیدار با مسئولان و کادر فنی به بررسی دغدغه‌ها، کمبودها و همچنین ارزیابی روند رو به رشد برنامه‌‎های‌شان می‌پردازیم و امیدورایم مسئولان فدراسیون‌ها و کادر فنی طبق برنامه ارائه شده و به دور از حواشی حرکت کنند.

سپس خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن ارائه گزارشی جامع و کوتاه در خصوص برنامه‌ها و روند آماده‌سازی تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: اردوهای تیم ملی در تمامی ماده‌ها طبق برنامه برگزار شده و حتی نمایندگان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیای قزاقستان توانستند شش مدال کسب کنند. گرچه تعداد مدال‌ها نسبت به گذشته کاهش داشته ولی خوشبختانه از نظر کیفی توانستیم مدال‌های بهتری به دست آوریم که نوید روزهای خوش و موفقیت‌های بزرگ‌تر را می‌دهد. البته حضور در این رقابت‌ها نشان داد کشورهای حریف بخصوص قزاقستان و کره رشد کرده‌اند و با سرعتی بالا در حال فعالیت هستند. اگر دوچرخه‌های جدید ملی پوشان در فرصت مناسب از فرانسه برسد و بتوانیم پیست‌های ویژه را به بهره برداری برسانیم می‌توانیم شاهد رکوردهای بهتری از اردونشینان باشیم.

سپس پاول مربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت و استقامت به ارائه گزارشی در مورد رقابت‌های آسیایی قزاقستان پرداخت و گفت: قرار است در مدت باقیمانده تا بازی‌های آسیایی یک اردوی دو ماهه در کشور چک برگزار کنیم تا ضمن برپایی اردوی مشترک و تمرین با اردونشینان این کشور، ملی پوشان در پیست‌های مناسب تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و حداقل در 10 مسابقه با حریفان مهم شرکت کنند.

در خاتمه کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن جمع بندی نشست و اشاره به صحبت‌های رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی اظهار داشت: بدون تردید هر چقدر به زمان اعزام نزدیک می‌شویم باید اردوها با تعداد کمتر و تمرینات متمرکز تری برگزار شود و کیفیت تمرینات بالاتر برود. مرکز نظارت بر تیم‌های ملی وضعیت اردوهای تیم ملی را بررسی می‌کنند و وضعیت گذشته و فعلی تیم ها و اردو ها را تطابق می‌دهند تا وضعیت پرداخت بودجه متناسب با روند رو به رشد اردونشینان صورت گیرد.

او در پایان گفت: قطعا پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مسئولان و کادر فنی تیم ملی خواهیم بود تا بتوانند برنامه‌های اعلامی به مرکز نظارت را بدون کم و کاست اجرا کنند.