انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ازار: با مهار مسی کارمان برای صعود به نیمه نهایی آسان‌تر می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ازار: با مهار مسی کارمان برای صعود به نیمه نهایی آسان‌تر می‌شود
خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی بلژیک معتقد است با مهار ستاره آرژانتین کار این تیم برای صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی۲۰۱۴ برزیل آسان‌تر خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ازار: با مهار مسی کارمان برای صعود به نیمه نهایی آسان‌تر می‌شود 1
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آرژانتین و بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2014 ساعت 20:30 شنبه در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم می‌روند.

ادان ازار در خصوص رویارویی با آلبی‌ سلسته و ستارگانش گفت: به نظرم هم بلژیک و هم آرژانتین تیم‌های خوبی هستند. نمی‌دانم چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد ولی شانس هر 2 تیم 50- 50 است. آنها در خط حمله لیونل مسی، گونزالو ایگواین و اسکیل لاوتزی را دارند ولی ما هم مدافعان فوق‌العاده‌ای داریم.

وی افزود: می‌دانیم که آرژانتین بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد. روی‌هم رفته آلبی‌ سلسته شکل تیمی خوبی دارد ولی آنها تنها یک بازیکن بزرگ دارند که تا به اینجای این تورنمنت تفاوت را در هر بازی به وجود آورده است. اگر موفق به مهار مسی شویم کار برای‌مان آسانتر خواهد شد.نمی‌دانم چطور می‌شود مسی را مهار کرد هرچند از این بابت هم هراسی نداریم.

هافبک چلسی تصریح کرد: پیش از رویارویی با آرژانتین فیلم بازی‌های آنها را نگاه خواهیم کرد و فقط به دنبال پیروزی هستیم چون این یک بازی بزرگ برای این نسل از بازیکنان بلژیک است. شاید این بازی بزرگترین بازی تمام عمرم باشد و امیدوارم همچنان در این جام با بلژیک پیشروی کنم. می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم.