انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصمیم گیری ژاوی برای آینده، بعداز تعطیلات تابستانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ژاوی ارناندس بازیکن باتجربه تیم ملی اسپانیا و بارسلونا این روزها در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش است و زمانی که از تعطیلات بازگردد، در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.
تصمیم گیری ژاوی برای آینده، بعداز تعطیلات تابستانی 1
این‌طور به نظر می‌رسد که ژاوی تصمیم دارد تا بارسا را ترک کند و در این میان و باوجودی که او یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های بارسلونا در سالهای اخیر بوده، به نظر می‌رسد که سران باشگاه کاتالان قصد ندارند تا سنگی سر راه او انداخته و یا کار را برای جدایی‌اش سخت کنند.

یعنی در صورتی که ژاوی بخواهد بارسا را ترک کند، آنها مسیر را برای او هموار خواهند ساخت.


آندونی سوبی‌سارتا مدیر ورزشی بارسلونا در صحبت‌هایی در این باره گفته: «ژاوی بازیکن شماره 6 ماست و می‌تواند تصمیم بگیرد که با آینده‌اش چه خواهد کرد. ما دائما با او در تماسیم. قبل از جام جهانی با او حرف زدم و وقتی از تعطیلات برگردد هم باهم صحبت خواهیم کرد. او تصمیم گرفته تا مدتی به ذهنش استراحت بدهد و ما به خاطر کارهای بزرگی که ژاوی برای بارسا انجام داد، هر تصمیمی که او بگیرد، به آن احترام خواهیم گذاشت.»


این روزها گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال انتقال ژاوی به قطر بیشتر از هر گزینه دیگری است. در ژانویه سران نیویورک‌سیتی به دنبال جذب ژاوی بودند که با پاسخ منفی او مواجه شدند. این‌طور به نظر می‌رسد که او حالا با دنیای پرازتردید مواجه است و شاید حتی یک سال دیگر در بارسا بماند. اگر ژاوی چنین خواسته‌ای داشته باشد، مسئولان بارسا مشکلی نخواهند داشت. سوبی سارتا در این باره ادامه داد: «ژاوی یک بازیکن همین‌طوری و معمولی نیست. او سمبل باشگاه ماست.»