انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آئین‌نامه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیین‌نامه مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری اعلام شد.
بر اساس این گزارش، دانشجویان متقاضی باید درخواست خود را از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویی ثبت و مدارک مورد نیاز را اسکن کنند.
انتقال یا مهمانی برای دانشجویان دختر که پس از ثبت‌نام در آزمون، ازدواج کرده‌اند، به شهر محل زندگی همسر و دانشجویان مرد، به محل سکونت یا اشتغال امکان‌پذیر است، همچنین دانشجویان متأهل زن نیز که پس از ثبت نام در آزمون، متارکه کرده‌اند به شهر محل خانواده انجام‌پذیر است.
همچنین برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز به میزان درصد ایثارگری تسهیلاتی وجود دارد.
انتقال یا مهمانی آن دسته از دانشجویان که پس از ثبت‌نام در آزمون، دارای بیماری شده‌اند، بر اساس تأیید مراجع ذی‌صلاح انجام می‌گیرد.
همچنین انتقال یا مهمانی دانشجویانی که پس از ثبت‌نام در آزمون، حکم سرپرستی بستگان درجه یک خود را اخذ کرده‌اند نیز به محل زندگی خانواده انجام‌پذیر است.
انتقال یا مهمانی دانشجویان به واحدهای هم‌تراز و پایین‌تر جدول هم‌ترازی با موافقت واحد مبدأ و مقصد و تأیید سازمان مرکزی امکان‌پذیر است.
همچنین انتقال یا مهمانی دانشجویان مجرد که پس از ثبت‌نام در آزمون دانشگاه، پدر یا مادر و دانشجویان متأهل که همسر یا فرزند خود را از دست داد‌ه‌اند، به شهر محل سکونت امکان‌پذیر است.
بر اساس این آیین‌نامه، انتقال یا مهمانی همسر و فرزندان کارکنان تمام وقت رسمی و قراردادی دانشگاه آزاد به محل سکونت خانواده در صورت کسب حداقل 90 درصد نمره قبولی آخرین نفر پذیرفته شده در واحد مقصد انجام می‌شود.
همچنین مهمانی ورزشکارانی که عضو تیم‌های ملی هستند با ارائه معرفی‌نامه از فدراسیون مربوطه امکان‌پذیر است.
مهمانی همسر و فرزندان افراد مشمول بندهای (ج) و (د) ماده 71 قانون خدمات کشوری تا پایان سال تحصیلی که در مسئولیت مربوطه انجام وظیفه می‌کنند، به محل مأموریت قابل انجام است.
این آیین‌نامه در 15 ماده و 7 تبصره در تاریخ 10 اردیبهشت ماه امسال به تصویب ریاست دانشگاه آزاد رسیده است و از نیم‌ سال اول سال تحصیلی 93-94 اجرا می‌شود که از زمان اجرا تمام آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های قبلی باطل می‌شود.
شایان ذکر است، زمان ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان برای ترم آینده از اول تیر آغاز می‌شود.