انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود

جعفر طیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 94-93 دانشگاه ادیان و مذاهب ویژه طلاب سراسر کشور اظهار کرد: این آزمون در 12 رشته شیعه‌شناسی کلام، فرق تشیع، ‌مطالعات تاریخ تشیع، مذاهب اسلامی، تصوف و عرفان اسلامی،‌ مذاهب فقهی،‌ ادیان ابراهیمی،‌ ادیان غیرابراهیمی،‌ فلسفه دین، فلسفه و کلام اسلامی‌، فلسفه هنر و فلسفه اخلاق برگزار می‌شود.
معاون آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی افزود: این آزمون جمعه 19 اردیبهشت ‌ماه از ساعت 8:30 الی 11 با حضور 350 تن از طلاب سراسر کشور در دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در پردیسان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای سه دانشکده ادیان، مذاهب و شیعه شناسی است،گفت: آزمون دکتری سال 94-93 دانشگاه ادیان و مذاهب روز 26 اردیبهشت ‌ماه برگزار می‌شود.
طیاری بیان کرد: دانشگاه ادیان و مذاهب بر خلاف دانشگاه‌های دیگر که مقاطع تحصیلی آنها از کارشناسی شروع می‌شود از مقطع کارشناسی ارشد به بالا برای تربیت استاد و پژوهشگر دانشجو می‌‌پذیرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه 90 درصد دانشجویان این دانشگاه طلبه و حداقل دارای سطح دو حوزه هستند تصریح کرد: تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مقابل تعداد دانشجویان درصد بالایی را به خود اختصاص داده تا جایی که وزارت علوم دانشگاه ادیان را دارای بهترین شاخص عضو هیئت علمی ایران می‌داند.