انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان به 105 رشته گرایش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس دانشگاه سمنان از موافقت شورای گستری آموزش عالی با ایجاد رشته مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه سمنان، علی خیرالدین رییس دانشگاه سمنان، با اعلام این خبر تصریح کرد: با ایجاد این رشته تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان به 105 رشته گرایش افزایش یافت.

رییس دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای 245 رشته گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی است.

همچنین دکتر زهرا جاوید مدیر مرکز بهداشت دانشگاه سمنان از اجرای بیش از هشت عنوان برنامه همزمان با هفته ملی سلامت در این دانشگاه خبر داد.

مدیر مرکز بهداشت دانشگاه سمنان اضافه کرد: این برنامه ها شامل برپایی ایستگاه سلامت با همکاری کانون دانشجویی ، برگزاری برنامه دوچرخه سواری دانشجویی ، دوچرخه سواری اساتید و پرسنل ، سخنرانی های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماریهای شغلی و خود مراقبتی ، سنجش سلامت کارکنان و اساتید خانم با همکاری واحد تربیت بدنی است.

وی همچنین نصب بنر و توزیع تراکت در سطح دانشگاه و برنامه گردش و ورزش خانوادگی برای اساتید و پرسنل و معاینه کارکنان و اساتید دانشکدهای خارج از پردیس اصلی را از دیگر برنامه های هفته ملی سلامت در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت نامگذاری و “یک عمر سلامت با خود مراقبتی “شعار امسال این هفته اعلام شده است.