انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جذب150 دانشجو در دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته در سال جاری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جذب150 دانشجو در دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته در سال جاری
سید حمید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه زنجان، اظهارکرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه برای سال آینده به صورت اینترنتی و همزمان با سراسر کشور از 26 دی ماه آغاز شد و تا 7 بهمن ماه ادامه داشت.
وی با بیان اینکه کلیه داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور سال90 فارغ التحصیل شوند، می توانند در دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور شرکت کنند، افزود: آزمون ورودی این دوره‌ها 29 و 30 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
موسوی با اشاره به اینکه دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته، پیش از این فقط در 3 رشته در دانشگاه پیام نور خدابنده برگزار می شد، بیان کرد: امسال این دانشگاه در10 رشته تحصیلی شامل آموزش امور تربیتی، آموزش دینی و عربی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش حرفه و فن، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش ریاضی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، آموزش علوم تجربی، تربیت معلم قرآن کریم و مهندسی تولیدات دامی اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.
وی تعداد رشته‌های دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور خدابنده را20 رشته عنوان کرد و گفت: از سال آینده 2 رشته مترجمی زبان و تربیت بدنی نیز به این رشته‌ها افزوده خواهد شد.
مسئول واحد آموزش دانشگاه پیام نور مرکز خدابنده با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 700 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، اظهارکرد: این دانشگاه با 12 عضو هیأت علمی مقام اول را از نظر تعداد اعضای هیأت علمی در سطح دانشگاه‌های پیام نور استان دارد و علاوه بر این 145 استاد مدعو نیز با این دانشگاه همکاری می کنند.
وی با بیان اینکه تأمین اعتبار لازم به منظور ساخت مجتمع فرهنگی دانشگاه شامل رستوران و نمازخانه صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: ساخت سوله چند منظوره ورزشی دانشگاه و همچنین آمفی تئاتر و سالن اجتماعات دانشگاه نیز در حال انجام است.
SmileSmileSmileSmile