انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش3 رشته و750 دانشجو تا ترم جدید در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزایش3 رشته و750 دانشجو تا ترم جدید در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان
سید علیرضا رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه همدان، افزود: در سال جاری تعداد دانشجویان ورودی هر رشته از 30 به 40 نفر افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاردانی و کارشناسی گرافیک، کاردانی و کارشناسی امور فرهنگی، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی کتابداری، کاردانی خبرنگاری، کاردانی امور اداری و کاردانی نقاشی در این دانشگاه تدریس می شود.
رسولی اظهارکرد: کاردانی ناپیوسته طراحی پوشاک، تبلیغات و بازاریابی و تربیت مربی قرآن کریم رشته های جدیدی هستند که دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در این رشته‌ها دانشجو می پذیرد.
رسولی ادامه داد: در بخش پودمانی نیز رشته‌های مربی قرآن، نقاشی ایرانی، کمک کارگردانی، نقاشی متحرک، روابط عمومی، امور فرهنگی و گرافیک را در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر آموزش می‌دهیم.
وی اساتید دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر را 80 نفر اعلام کرد و گفت: 69 نفر از اساتید با مدارک دکتری، 6 نفر با مدرک کارشناسی ارشد و 5 نفر نیز با مدارک کارشناسی در دانشگاه تدریس می‌کنند.
رسولی تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر را یک هزار و 67 نفر اعلام کرد و از افزایش 750 نفر تا ترم آینده خبر داد.