انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت بیش از871 هزار داوطلب از 27 بهمن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت بیش از871 هزار داوطلب از 27 بهمن.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در طی روزهای 27 تا 29 بهمن ماه در 40 شهرستان مختلف کشور و در 142کد رشته امتحانی با رقابت871 هزار و 806 داوطلب، اظهار کرد: هنوز ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها جمع‌آوری نشده است.
وی با اشاره به تاثیر20 درصدی معدل در آزمون کارشناسی ارشد90، اظهارکرد: آزمون ارشد امسال نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.
معاون سابق سازمان سنجش با اشاره به رقابت 871 هزار و 806 داوطلب در آزمون ارشد90، تصریح کرد: از این تعداد 442 هزار و950 داوطلب زن هستند.
توکلی با بیان اینکه 80 هزار و 7 داوطلب علاوه بر انتخاب رشته اول، علاقه‌مندی خود را برای شرکت در کد رشته دوم اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای شرکت در آزمون هر کد رشته امتحانی باید کارت جداگانه دریافت کرد برای 951 هزار و 813 داوطلب کارت آزمون صادر شده است.
مشاورعالی سازمان سنجش در خاتمه، گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه بر روی سایت سازمان به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.