انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه ظرفیت‌های بالایی برای کاهش وابستگی به شهریه دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون اجرایی و هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان گفت: دانشگاه ظرفیت‌های بالایی برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهروز دوستی در اولین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری این دانشگاه در خرم‎آباد بیان کرد: برخورداری از شش میلیون مترمربع زمین که بیش از 250 هزار مترمربع آن ساخته شده و در حدود 40 هزار مترمربع نیز در دست ساخت است، بهره‎مندی از بیش از 1900 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، نیمه وقت و مدعو و وجود آزمایشگاه‎ها و کارگاه‎های مجهز و پیشرفته موجب شده که این دانشگاه از ظرفیت‎های بالایی برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی در اختیار داشته باشد.

وی افزود: باید با یک برنامه‎ریزی مدون و دقیق به شایسته‎ترین شکل از ظرفیت‎های دانشگاه آزاد لرستان در جهت تحقق سیاست های کلان دانشگاه از جمله کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی بهره گرفت.

دوستی در ادامه با اشاره به تجربیات اعضای شورای اقتصاد و سرمایه‎گذاری این دانشگاه گفت: این اعضاء دارای تجربیات بسیار ارزنده‎ای در خصوص مسائل مالی و سرمایه‎گذاری و شرکت‎های دانش بنیان هستند و دانشگاه سعی دارد از این تجربیات بهره‎گیری کند.

معاون اجرائی و هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان در ادامه از معاونین پژوهش و فناوری واحدها خواست تا همه تلاش خود را در راستای تحقق این مسأله یعنی درآمدزایی از طرق دیگر علی‎الخصوص شرکت‎های دانش بنیان به کار گیرند.