انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وابستگی صرف دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویی کاهش یابد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اولین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، حجت‎الاسلام جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد لرستان در این جلسه با اشاره به سیاست کلی دانشگاه مبنی بر کاهش وابستگی به شهریه‎های دانشجویی و کسب حداقل 12 درصد درآمدها از روش‌هایی از جمله تأسیس و راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بودجه دولتی ندارد و از طرفی دیگر در رقابت با سایر دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی در جذب دانشجو قرار دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به این مسأله که ممکن است در آینده با کاهش تعداد دانشجو مواجه شویم باید به سمتی حرکت کنیم که حتی‎الامکان وابستگی صرف دانشگاه را به شهریه دانشجویی کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد لرستان افزود: شورای اقتصاد و سرمایه‎گذاری دانشگاه آزاد لرستان در راستای شناسایی راههای جدید درآمدزایی برای دانشگاه تشکیل شده است و با این حال باید با تشکیل جلسات منظم و برنامه‎ریزی دقیق و هوشمندانه زمینه رسیدن به این هدف را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‎های فعالیت در شهرها متفاوت است؛ بنابراین باید در کنار یک برنامه منسجم و هماهنگ استانی در هر منطقه بر اساس پتانسیل‎های موجود اقدام کرد.

جمالزاده ابراز امیدواری کرد که برپایی این جلسات نتایج و دستاوردهای خوبی داشته باشد و مصوبات آن پس از طرح در کمیسیون دائمی و جلسه هیئت امنا و موافقت سازمان مرکزی به سرانجام برسند.