انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: از سرگیری ساخت مسجد دانشگاه علامه با پیمانکار جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عملیات آغاز به کار پروژه احداث و راه اندازی مسجد دانشگاه علامه طباطبایی طی مراسمی با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده ها به پیمانکار جدید واگذار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در حاشیه مراسم آغاز فعالیت پیمانکار جدید پروژه مسجد؛ دکتر غلامعلی کارگر معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن اعلام جزئیات انتخاب پیمانکار جدید این پروژه در دانشگاه اعلام کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت اصول فنی و قانونی در واگذاری پروژه به پیمانکار امانی، ساخت و ادامه احداث مسجد برای مدتی متوقف شد.

دکتر کارگر افزود: در طول این مدت با بازبینی و برطرف شدن نقاط ضعف و مشکلات نقشه از طریق مشاور، برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید نیز انجام شد و با توجه به اصلاح فر آیندها، طی مراسمی پروژه احداث و راه اندازی مسجد دانشگاه به شرکت آرکوپارت واگذار شد.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص مدت زمان اجرای این پروژه نیز اعلام کرد: براساس قرارداد منعقد شده قرار است مسجد دانشگاه در مدت 24 ماه آماده و به بهره‌برداری رسد.

دکتر کارگر با اعلام مشخصات پروژه، امکانات و فضاهای پیش بینی شده در آن افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در 2 طبقه و با امکاناتی شامل شبستان‌های خواهران، برادران، وضوخانه، ساختمان‌های اداری، درمانگاه و همچنین محلی برای استقرار دفاتر کلیه تشکل‌های فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه پیش بینی شده است که امیدواریم با راه اندازی آن بتوانیم این خلاء را برطرف نماییم.