انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شارلاتانیسم خبری به دنبال به حاشیه بردن مسئولان است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه غوغاسالاران و جریان شارلاتانیسم خبری به دنبال بازداشتن مسئولان از پرداختن به وظایف اصلی‌شان است، گفت: ما نمی‌توانیم به جای کارهای اصلی، توان و دقت خود را برای مقابله با شارلاتانیسم خبری هدر دهیم.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، افزود: بخشنامه حراست دانشگاه که دستمایه انتقادات نادرست و مغرضانه برخی رسانه‌ها شده، براساس آموزه‌های قرآنی و توجه به مقوله فرهنگی عفاف و حجاب تدوین شده است.

وی در جلسه هیأت رئیسه که صبح امروز با معاونان دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان اینکه غوغاسالاران و جریان شارلاتانیسم خبری به دنبال بازداشتن مسئولان از پرداختن به وظایف اصلی‌شان است، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم به جای کارهای اصلی، توان و دقت خود را برای مقابله با شارلاتانیسم خبری هدر دهیم.

میرزاده افزود: دانشگاه آزاد یک دانشگاه علمی و نهادی اسلامی بوده و همواره از فرهنگ قرآنی و فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش حمایت می‌کند، اما به دلیل اینکه حجاب وعفاف یک مقوله فرهنگی به شمار می‌رود، نمی‌توان در مورد آن با روش‌های فیزیکی، حراستی و انتظامی برخورد کرد، چرا که تجربه نشان داده برخوردهای خشونت‌آمیز در این موارد اثرگذاری کمتری دارد و این تجربه یعنی برخوردهای فیزیکی و حراستی ناموفق بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، شهیدبهشتی و شهدای گرانقدرهفتم تیر، گفت: از خداوند متعال خواستار توفیق برای ادامه راه پرافتخار این شهیدان بزرگوار هستم.