انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمدیان: مسئولیت در نظام اسلامی به منزله‌ امانت است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جلسه تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور و مسئولین دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: مسئولیت در این نظام به منزله امانت است. مسئولین باید ازمقام، توان، قدرت و استعداد خدادادی که در اختیارشان است برای حفظ این امانت استفاده کنند تا زمانی که این امر خطیر را به دیگری تحویل دهند.

وی افزود: با اینکه مسئولیت ارزشمند است باید بتوانیم پاسخگوی این مسئولیت نیز باشیم، عاملی که نظام اسلامی را از دیگر حکومت‌ها متفاوت می‌کند این است که مسئولین و مدیران در این نظام بیشتر کار می‌کنند و از امکانات کمتری بهره می‌برند.

محمدیان تصریح کرد: در دانشگاه‌ها مسئولین دفتر نهاد رهبری و واحدهای فرهنگی به تنهایی مسئولیت تعلیم، تربیت و فرهنگ‌سازی را برعهده ندارند؛ بلکه این وظیفه خطیر بر دوش تمامی مدیران و اساتید دانشگاه‌ها نیز هست.

به گزارش ایسنا، علیرضا نظام‌آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز در این جلسه عنوان کرد: با حضور جوانان و مسئولین فرهنگی و نهاد رهبری در حوزه‌های مختلف حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردیم و هرجا اراده بود حماسه آفریدیم.

وی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب باید حماسه اقتصادی را در کنار حماسه فرهنگی خلق کنیم. افزایش 10 برابری بودجه فرهنگی گام مثبتی در راستای عملیاتی شدن سخنان رهبری در حوزه فرهنگی است.

سرپرست این دانشگاه در ادامه بیان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعتی در کشور مطرح است و استاندار گام مثبتی در جهت حرکت و نزدیک شدن صنعت و دانشگاه برداشته است. وقتی همه‌ حوزه‌ها در کنار هم باشند پتانسیل عملی دانشگاه بالا می‌رود و نیاز است مسئولین فرهنگی و دفاتر نهاد رهبری در راستای برداشتن گام مثبت در جهت پیروزی انقلاب کنار هم باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان از زحمات حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم که مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک بود تقدیر و تشکر شد و در حکمی حجت‌الاسلام ایوب سلحشور به عنوان رئیس این سمت معرفی شد.