انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: روزنامه فلش خور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سر خط خبر ها
قسمت خوب : فروش ممنوع ، این عنوان فروختن فیلتر شکن با قیمت صفر توسط کاربر : Aryan 1380 است ، او در مصاحبه با خبرنگاران می گوید : فیلتر شکن هایم را به قیمت صفر دارم عرضه می کنم و از این کار خود کاملا راضی ام .
برای خرید فیلتر شکن از این بازیکن ، هماهنگی های لازم را با وی انجام شود .
( با پیام خصوصی به وی اطلاع داده شود )
قسمت زشت : متاسفنه مدیران و بالا مقامان با مجله فلش خور ناموافقت کرده و بعضی از موضوع های ارسال شده توسط وی که نویسنده این مجله بوده است را حذف کردند .
قسمت طنز بخش زشت : خدا نکنه اون روز برسه که هی این نویسنده بدبخت مثل زیگ زاگ متداول از روزنامه بپره روی مجله و از روی مجله بپره روی روزنامه برای این که موضوع هایش انتشار یابد .
فسمت بد : متاسفانه امروز صبح زود ، ساعت در حدود 57 : 3 به بنده نویسنده روزنامه توسط چند کاربر اطلاع دادند نام های ما را هم در روزنامه ات تبلیغ کن ، اول ان : این کاربر ها خیلی کار بد و زشتی کردند که این را گفتند دوم ان : اگرم بکنم ، از چه نظر ؟ - آن ها می گویند : فقط اسممان را بنویس ، من گفتم از چه نظر ؟ - گفتند : بگو ما هم یاری رسانده ایم در تمام کردن و به پایان رساندن این روزنامه ، گفتم : شما که هیچ کار نکرده اید . گفتند : اصلا بنویس اسپانسر ، گفتم : شما اسپانسرید ؟ پول خرج کردید ؟ خلاصه ، در حدود دو ساعت داشتیم کارمی کردیم که اون ها رو از خر شیطون بیاریم پایین مگه می شد ؟
از آخر گفتم حالا برید ، شما که رفتید می شینم خودم یک فکری به حالش می کنم ، امیدوارم این سری چاپ روزنامه به دست آن ها نرسد ، آمین یا ربل آلمین
مدیون هستید اگر خوشتون نیاد نیاد ( نیاد ) نیاد نیاد و سپاس را بزنید .
اون هایی که میبینید و دکمه سپاس را نمی زنید ، بزنید آن دکمه را ( البته اگر خوشتون آمد مدیون هستید که سپاس نزنید )