انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باز هم يک رکورد خوب براي چيني ها : فروش 50.000 دستگاه تبلت Xiaomi MiPad تنها در 4 دقي
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چندی پیش مدیر عامل کمپانی Xiaomi، آقای Lei Jun اعلام کرده بود که تبلتی در حد Apple iPad معرفی خواهد کرد، این کمپانی پنج شنبه گذشته به وعده خود وفا کرد و تبلت اندرویدی Xiaomi MiPad را به بازارهای چین عرضه نمود.

شرکت مذکور به منظور ایستادگی در برابر نمایشگر رتینای iPad mini اپل، تبلت جدید خود را با نمایشگر 7.9 اینچی IPS در رزولوشن 2048x1536 مجهز نموده است، که این میزان رزولوشن تراکم پیکسل 326ppi را ارائه می دهد.

از جالب توجه ترین مشخصات تبلت مذکور داشتن پردازنده NVIDIA K1 به همراه 2 گیگابایت رم می باشد. حافظه داخلی تبلت MiPad نیز 16/64 گیگابایت می باشد که البته این میزان فضا از طریق اسلات کارت microSD تا 128GB قابل گسترش است. دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی دستگاه گنجانده شده و البته باتری 6700mAh از دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت جدید Xiaomi می باشد.

باز هم يک رکورد خوب براي چيني ها : فروش 50.000 دستگاه تبلت Xiaomi MiPad تنها در 4 دقي 1
کمپانی چینی Xiaomi برای فروش تبلت جدیدش، دست به یک فروش و بازاریابی بزرگ زده، چنانکه این شرکت تعداد محدودی از این تبلت را از طریق آنلاین برای فروش عرضه نمود، اما جالب تر این است که چند برابر تعداد عرضه شده، یعنی حدود 50,000 عدد از این دستگاه در زمان تنها 3 دقیقه و 59 ثانیه به فروش رفت.

مدل 16 گیگابایتی تبلت MiPad چیزی معادل 240 دلار و مدل 64 گیگابایتی چیزی معادل 270 دلار قیمت گذاری شده است. این کمپانی در مورد عرضه جهانی تبلت جدیدش سخنی نگفته است.


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز