انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فاکسکان ارتشي از ربات ها را براي توليد آيفون جديد اپل به خدمت مي گيرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ناگفته پیداست که هر کجا روبات‌ها وارد شوند، تولیدی بهینه‌تر نیز به همراه می‌آورند. حالا روبات‌ها قصد دارند به عرصه تولید دستگاه‌های اپل نیز ورود کنند... تری گو رییس شرکت فاکس‌کان دیروز اعلام کرد که این کمپانی به زودی روبات‌هایی را جهت سرهم بندی و مونتاژ تولیدات آینده این شرکت به خدمت خواهد گرفت.
طبق گفته آقای گو، اپل جزو نخستین کمپانی‌هایی خواهد بود که از این سرویس بهره‌مند خواهد شد و از آنجا که فاکس‌کان تولیدات آیفون 6 را بر عهده دارد، این تصمیم به تولیدی سریع‌تر، بهینه‌تر و مشخصا خطای کمتر منتج خواهد شد. مضاف بر اینکه زمان ورود آیفون به بازار نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

این روبات‌ها که فاکس‌بات نامگذاری شده‌اند، قادرند به شکل متوسط تا 30 هزار دستگاه را مونتاژ کنند و هزینه ساخت هر کدام از آن‌ها 20 تا 25 هزار دلار برآورد شده است. گو در ادامه از تست نهایی و اضافه‌شدن یک ارتش 10 هزار عددی از این روبات‌ها به جمع کارکنان فاکس‌کان خبر داده است.

ایده نخستین این روبات‌ها در فاکس‌کان به سال 2011 برمی‌گردد. حالا بعد از گذشت حدود سه سال، این شرکت بالاخره آماده ورود روبات‌ها به فرآیند تولید خود می‌شود. هنوز مشخص نیست که به خدمت‌گرفتن فاکس‌بات ها چه تأثیری در نیروی کار انسانی فاکس‌کان خواهد داشت.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز

با تشکر از سایت گجت نیوز