انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل تاييد کرد : وجود يک باگ نرم افزاری در تقویم iOS 7.1.2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شخصی از اهالی کشور لیتوانی متوجه مشکل عجیب و غریب تقویم در سیستم عامل iOS 7.1.2 شد. وی پس از اینکه تاریخ تقویم و ساعت محلی آیفون 5S و آیپد Air خود را به درستی تنظیم نمود، در کمال تعجب مشاهده کرد که هر دو دستگاه تعطیلات محلی را اشتباه نشان می دهد.
به طوری که به جای نمایش روزهای تعطیل سال 2014 در کشور لیتوانی، روزهای تعطیل محلی کشور های دیگری همچون مکزیک،کانادا، هنگ کنگ ایالات متحده و یا بریتانیا نمایش داده می شود. وی هم  در آیپد و هم  آیفون خود با این مشکل مواجه شده بود اما زمانی که وی مکان و ناحیه مورد نظر را به صورت آزمایشی در این آی دیوایس ها به کشورهای چون ایالات متحده، بریتانیا و روسیه تغییر داد ، با تاریخ تعطیلات درستی از آن کشورها در این تقویم مواجه شد.

http://www.aparat.com/v/xoP4w
قربانی ماجرا نه تنها شکایت خود را از وضع موجود از طریق یک ایمیل برای اپل فرستاده است، بلکه در یک عملیات ناجوانمردانه ویدیویی از این باگ تهیه نموده و آن را در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشته است. اپل هم به ناچار نتوانسته مسئله را کتمان کند و مجبور شده جواب ایمیل وی را بدهد.
اپل در پاسخ به ایمیل این شخص  ضمن تایید اینکه در تقویم iOS 7.1.2 باگی وجود دارد که از مشکل نرم افزاری خاصی نشات گرفته است، خاطر نشان کرد که در به روز رسانی بعدی به این مسئله نیز خواهد پرداخت و آن را رفع خواهد کرد.
اپل تاييد کرد : وجود يک باگ نرم افزاری در تقویم iOS 7.1.2 1
بنابراین اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید و سکوت اختیار کردید، نگران نباشید، همه این باگ ها و مشکلات موجود در iOS 7.1.2  با به روز رسانی بعدی آن به iOS7.1.3 برطرف خواهد شد. البته هنوز اپل زمان انتشار این به روز رسانی را اعلام نکرده است، اما  به زودی منتظر بروزرسانی 7.1.3 باشید.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز