انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لوميا 1525 ، اولين فبلت نوکيا زير چتر مايکروسافت ؟!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر چه نوکیا با لومیا 1520 برای نخستین بار ساخت فبلت های ویندوزی را تجربه کرد، اما با همین تجربه نخست نشان داد که علم طراحی این شرکت به بلوغی کامل رسیده است؛ بلوغی که دیگر نیاز به آزمایش و خطا در این شرکت جایی نخواهد داشت.
1520 با استقبال بسیار و البته گرمی به واسطه طراحی خارق‌العاده و هم به دلیل دوربین حیرت‌انگیز 20 مگاپیکسلی آن مواجه شد. امروز اما دوستداران فبلت های ویندوزی با شنیدن خبر جدید خوشحال خواهند شد. نوکیا که به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده، قرار است مدل بعدی این فبلت ها را با نام 1525 تولید کند. این نخستین فبلت مشترک نوکیا و مایکروسافت خواهد بود که تگ Nokia by Microsoft را دریافت خواهد کرد.

تنها جزئیاتی که از سخت‌افزار این فبلت ویندوز فون 8.1 به گوش رسیده، دارا بودن چیپست اسنپ‌دراگون 801 می‌باشد. در فبلت 1520 از مدل اسنپ‌دراگون 800 بهره گرفته شده است.

همچنین برای کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، فبلت بعدی برخلاف نسل اول تنها منحصر به اپراتور AT&T نخواهد بود و برای Verizon Wireless و T-Mobile نیز عرضه می‌شود. این اطلاعات از سوی EvLeaks افشاگر مشهور و خوش‌نام منتشر شده است. علارغم اطمینان نسبی از منبع خبر، پیشنهاد می‌کنیم فعلا آن را در حد یک شایعه در ذهن داشته باشید.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز

با تشکر از سایت گجت نیوز