انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار تصاويری منتسب به اسمارت فون Huawei Ascend D3 با شباهتي عجيب به HTC One Max !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انتشار تصاويری منتسب به اسمارت فون Huawei Ascend D3 با شباهتي عجيب به HTC One Max ! 1

چندین تصویر جدید که گفته می شود متعلق به تازه ترین گوشی هوشمند هوآوی است، منتشر شده است. جالب اینجاست که اگر لوگوی شرکت سازنده بر پشت گوشی مشاهده نمی شد، به دشواری می توان آن را از HTC One Max تشخیص داد. طبق خبرهای منتشر شده، تصویر فوق متعلق به Ascend D3 جدید است.

بدیهی است که مدیران شرکت هوآوی از HTC One Max برای تولید گوشی هوشمند جدید خود الهام گرفته اند، با این وجود تفاوت های اندکی بین این دو نمونه مشاهده می شود. بعنوان مثال تلفن همراه جدید هوآوی فاقد اسپیکرهای استریو در قسمت جلو می باشد. حاشیه های اطراف صفحه نمایشگر هم بسیار باریک هستند، اما از آنجاییکه تصویر منتشرشده کیفیت خوبی ندارد، نمی توان با اطمینان درباره این مسأله اظهارنظر کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url][url=http://gadgetnews.ir/6321/alleged-huawei-ascend-d3-pops-up-in-an-htc-one-max-costume/]انتشار تصاويری منتسب به اسمارت فون Huawei Ascend D3 با شباهتي عجيب به HTC One Max ! 1

شایعه شده است که Huawei در حال کار بر روی نسل بعدی چیپ ست های ساخت داخل است. متأسفانه اطلاعات رسمی خاصی درباره این مطلب وجود ندارد و تنها می توان حدس زد که احتمالاً تراشه Huawei Kirin 920 مدنظر است که این شرکت ماه گذشته درباره ان اطلاع رسانی نمود. این تراشه octa-core بر مبنای معماری ARM's big.LITTLE ساخته شده و مجهز به چهار هسته Cortex-A15 و چهار هسته Cortex-A7 است که می توانند بصورت همزمان کار کنند.

گوشی One Max دارای صفحه نمایش فول اچ-دی 5.9 اینچی است و اگر بخواهیم از روی تصاویر قضاوت کنیم، باید بگوییم که به نظر نمی رسد گوشی هوشمند Huawei موردنظر با سایز صفحه نمایش مشابه تولید و عرضه شود. همچنین حفره مربوط به جای دوربین نیز نشان می دهد این شرکت قصد دارد گوشی جدید را همراه با سنسور اثر انگشت تولید کند.


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز