انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آيا لومياي اندرويدي نوکيا و مايکروسافت در راه است ؟!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
EvLeaks که این روزها اکانت توییترش به منبع دست اول خبرهای رسانه‌ها تبدیل شده، دیروز در توییتی خبر داد که نوکیا و مایکروسافت در حال کار بر روی یک لومیای اندرویدی هستند!
انتخاب اندروید گوگل برای پرچمدار نوکیا در حالی که این شرکت توسط مایکروسافت -یکی از تولیدکنندگان سیستم عامل‌های موبایلی- خریداری شده است واقعا عجیب به نظر می‌رسد. آن هم در شرایطی که همکاری این دو شرکت در استفاده از ویندوزفون سابقه کوتاهی ندارد و به یک استراتژی تبدیل شده است.

از طرفی اگر این خبر را صحیح فرض کنیم، مشخص است که یک دستگاه لومیای اندرویدی می‌تواند میزان فروش این گوشی را به شکل چشمگیری افزایش دهد. اندروید دارای منبع عظیمی از اپلیکیشن ها و گیم های متفاوت است، در حالی که ویندوزفون اگرچه با سرعت بالا در حال پیشرفت است، اما بیشتر تمرکز توسعه‌دهندگان بر روی اندروید قرار داده شده است.

تحقیقات IDC در سه‌ماهه نخست امسال نشان می‌دهد که اندروید 81 درصد از بازار را به تصاحب خود در آورده و مایکروسافت نیز با رقم پایین 3 درصد جایگاه بسیار کوچکی را در این میان دارد.

حال این اتفاق را در صورت صحت باید یک تغییر استراتژی در مایکروسافت تفسیر کرد یا یک «شوخی» رسانه ای، باید صبر کرد تا واکنش مایکروسافت یا نوکیا را به این خبر ببینیم.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز