انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ياقوت کبود ، صفحه نمايش آيفون 6 را شگفت انگيز کرده است ، نه مي شکند نه خش بر مي دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استفاده از یاقوت کبود در صفحه نمایش آیفون بعدی ، اپل را  قادر خواهد ساخت که با استفاده از این فناوری در آیفون ۶، صفحه نمایشی زیبا، براق ، نشکن ، ضدخش و با قیمت پایین به نسبت امکانات موجود روانه بازار کند. این ویژگی، کاربران را  برای همیشه از شر قاب های محافظ دست و پا گیر رها می کند و آنها می توانند بدون نگرانی آیفون خود را در جیب شان و در کنار کلید، پول خورد و چاقو ! و.... بدون اینکه  ذره‌ای خراش ببیند برای چندین سال نگه دارند.

در ویدیویی که به تازگی توسط مارکس برانلی منتشر شده است، صفحه نمایش تخریب ناپذیر اپل مورد حملات وحشیانه قرار می گیرد و درنهایت بدون اینکه هیچ صدمه ای بدان وارد شود با موفقیت از این آزمایش سربلند بیرون می آید.
مارکس برای اینکه میزان مقاومت صفحه نمایش از جنس یاقوت کبود آیفون 6 را مورد آزمایش قرار دهد، در ابتدا به یک صفحه نمایش منتسب  به آیفون 6  4.7 اینچی  با ضربات مکرر چاقو و کلید حمله می کند که در کمال ناباوری مشاهده می کنید که روی صفحه نمایش هیچ گونه خط و خشی دیده نمی شود و هر دو  تلاش برای تخریب پنل صفحه نمایش آیفون 6 با شکست مواجه می شود، اما زمانی که مارکس سعی دارد با زور پاهایش صفحه نمایش را خم کند، دهان شما از تعجب باز خواهد ماند.
ویدیوی زیر اتفاقات مذکور را به تصویر می کشد، در این ویدیو می بینیم که صفحه نمایش آیفون به طرز دیوانه کننده ای با دوام است !
http://www.aparat.com/v/yZzhV

صفحه نمایش جدید اپل از جنس یاقوت کبود، جایگزین کورنینگ گوریلا گلس 3 می شود که در آیفون 5S از آن استفاده شده بود. با وجود این ویژگی، آیفون6  شما حتی در صورت افتادن نیز نخواهد شکست.  به این دلیل که یاقوت کبوت سه برابر از گوریلا گلاس مقاوم‌ تر است !
ناگفته نماند استفاده از یاقوت کبود به صورت تمام صفحه بسیار گران است و چندین برابر شیشه گوریل گلاس هزینه بر است.هرچند شایعات اخیر حاکی از آن بود که تنها نسخه 5.5 اینچی آیفون از صفحه نمایش یاقوت کبود بهره می برد، اما اینطور که به نظر می رسد آیفون 4.7 اینچی نیز از این ویژگی شگفت انگیز برخوردار خواهد بود.
در حقیقت صفحه نمایش یاقوت کبود، از جنس آلومینیوم اکسید خالص است که آن را به صورت کریستال در می آورند. برای تولید این پنل ابتدا آلمینیوم اکسید در کوره و توسط حرارت بالا کریستاله میشود و به عنوان محصول نهایی ورقه ای عظیم ارائه می دهد که پس از تقسیم آن به قطعات کوچک و گذراندن مراحل صیقل، می توان از آن در ساخت پنل استفاده نمود.
برانلی می گوید وی این پنل را از لو دهنده معروف ، سونی دیکسون  قرض گرفته است.  اگرچه ما هنوز نمی توانیم صحت و سقم اینکه این پنل متعلق به آیفون است و یا اینکه این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده باشد را تایید کنیم، اما با توجه به ویدیوهایی قبلی که از دیکسون منتشر شده بود و تمامی شایعاتی که پیش از این در مورد اجزای مختلف آیفون و آی پد مطرح کرده بود، به حقیقت پیوسته است، از این رو شک ما به یقین تبدیل می شود و چون پای دیکسون در میان است ما را متقاعد می کند آنچه که مشاهده کردیم، چیزی جز حقیقت نیست.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز