انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آذ پاپ آپ در صدر کلاهبرداران اینترنتی سال 1393
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
متاسفانه سایت کلاهبرداری بنام دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آذ پاپ به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این نشانی پس از رسیدن در آمد کاربران به حد نصاب لازم آن را بالا کشیده و به هیچ پیغام و پسغامی هم پاسخ گو نبوده ، حتی به ایمیل یا ارسال پیام از طریق پنل نیز وقعی نمی گذارد و شیوه نوینی که دارد این است که پس از رسیدن درآمد کاربران به حد نصاب لازم ، با عدم پاسخگویی خود ، کاربران را در حالت انتظار و امیدوار نگه می دارد و از طرفی تهدید می کند اگر کاربری در زمان تسویه کد را برداشته باشد تخلف محسوب و هیچ گونه پرداختی به وی انجام نخواهد شد از این رو  وبمستران بالاجبار کماکان کد سایت این کلاهبردار را در وب هایشان به امید پرداخت حفظ می نمایند و چنین می شود که وبمستران مغبون و مغبون تر می شوند و این شیاد فربه و فربه تر.
این سایت به مدیریت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علی آذرمی به شماره تلفن همراه  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
09351476469
  و به نشانی صدر الذکر در صدر شیادان اینترنتی سال نود و سه قرار دارد که گرفتاری وبمستران در صورت همکاری با این سایت قطعی خواهد بود.