انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یادداشتی کوتاه از پسردوست داشتنی نیوکمپ؛خداحافظ الکسیس!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
الکسیس سانچز، تنها در یک قدمی موقعیتی قرار داشت که می توانست در نیوکمپ تاریخ ساز شود، اما از شانس و بخت بد، دیگو گودین، مدافع تیم اتلتیکو مادرید مانع شد.


یادداشتی کوتاه از پسردوست داشتنی نیوکمپ؛خداحافظ الکسیس! 1


تا ملی پوش شیلیایی و دوست داشتنی، حالا دیگر سابق باشگاه بارسا قهرمان کاتالان شود و آن ها را در بدترین شرایط چند سال اخیرشان قهرمان لالیگا کند.


بارسا در روز آخر به پیروزی نیاز داشت و اتلتیکو مادرید به یک تساوی؛ گودین اجازه نداد گل زیبا و به یاد ماندنی الکسیس تاریخ ساز شود.
به یاد بیاورید، در یک بازی سخت و طاقت فرسا، الکسیس با یک شوت مهار نشدنی و وحشتناک، کورتوا دروازبان موفق و آینده دار اتلتیکو مادرید را شکست داد. این تنها کافی بود که سانچز را به یک افسانه تبدیل کند، اما دیگو گودین مانند همیشه قدرت سر زنی خود را نشان داد و قهرمانی را از مردان تاتا مارتینو گرفت.
البته، باید بگوییم این تنها گلی نبود که الکسیس در خاطرات هواداران بارسا نقش کاری کرد، گل دوم او به رئال مادرید در نیوکمپ را به خاطر بیاورید، در همین فصل، الکسیس به عنوان یار جانشین به میدان آمد، در یک حرکت ویران کننده، رافائل واران را سر در گم نمود و ضربه ای استادانه زد. دیگو لوپز هر چقدر به بدنش کش داد، موفق نشد از گل شدن آن ضربه زیبا جلو گیری کند.
هواداران بارسا، هیچ گاه جنگندگی و بی حاشیه بودن او را از یاد نخواهند برد، او سال 2011 از اودینزه آمد و خیلی از فشارها را تحمل کرد. حال به خاطر تامین هزینه های باشگاه برای خرید بازیکن های مورد نظر دیگر او در نیوکمپ نیست و به لندن رفته است.
بدون شک، او همیشه و همیشه در ذهن هواداران بارسا و عاشقان نیوکمپ خواهد ماند.


یادداشتی کوتاه از پسردوست داشتنی نیوکمپ؛خداحافظ الکسیس! 1