انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسمارت فون های Project Tango گوگل به فضا می روند منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبر ارسال  بعضی از دستگاه های گوگل به فضا چیز جدیدی نیست و این بار پس از Nexus S و One حالا نوبت به Project Tango رسیده است. این اسمارت فون شرکت غول موتور جستجو که از سنسور سه بعدی برخوردار است قادر می باشد تمام چیز هایی که در اطرافش قرار دارد را ردگیری و ترسیم کند. با ما در ادامه خبر همراه باشید.
این دستگاه با قابلیت های ذکر شده، قرار است در تثبیت موقعیت، تعامل، تغییر جهت و برنامه ماهواره ای تجربی همگام شده ناسا نقشی داشته باشد که البته این برنامه SPHERES یا همان گوی ها شناخته می شود. همانطور که خبرگزاری رویترز گفته، در آینده این گوی های ماهواره ای می توانند کارهای کوچک روزمره فضانوردان یا حتی وظایف خطرناک بیرون از ایستگاه فضایی را انجام دهند. بنا به خبری که در 11 جولای منتشر شد، فعالیت ناسا و گوگل در خصوص قول اجرای برنامه اسمارت فون های Project Tago خوب پیش می رود و قرار است این اسمارت فون ها به عنوان چشم و گوش ولی در اندازه توپ بولینگ برای ربات های ایستگاه فضایی بین المللی مورد استفاده قرار گیرند.

Chris Provencher، مدیر SPHERES Project به رویترز گفته که آنها قصد اضافه کردند قدرت پردازش سریع، و دوربین با کیفیت و چندین سنسور به روبات ها بودند و این اسمارت فون ها راه حل آنها بوده است.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز