انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار تصاويري منتسب به لومیا 530 نوکیا، ارزان‌ترین گوشی ویندوزفون جهان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
يکي از تجربه هاي شيرين نوکيا در ويندوزفون ، فروش بسيار خوب لوميا 520 بود که در جايگاه پرفروش ترين گوشی تاریخ ویندوزفون قرار گرفت.به دنبال موفقيت لوميا 520 مدل بعدي آن  با نام لوميا 525 روانه بازار شد و اکنون ظاهرا نوبت به لوميا 530 رسيده است.

حالا که حدود شش ماه از ورود لومیا 525 به بازار می‌گذرد یک فرد چینی ادعا می‌کند تصاویری را از لومیا 530 منتشر کرده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید لومیا 530 احتمالاً به جای دکمه‌های لمسی سخت‌افزاری از دکمه‌های روی صفحه‌ای استفاده خواهد کرد. صفحه‌نمایش 4.3 اینچی این گوشی با وضوح 480 در 800 پیکسل بوده و دوربین آن به فلش مجهز نیست.
انتشار تصاويري منتسب به لومیا 530 نوکیا، ارزان‌ترین گوشی ویندوزفون جهان 1
برخی مشخصات ادعا شده برای این گوشی به نظر ضعیف‌تر از لومیا 525 هستند؛ به طور مثال به جای یک گیگابایت با 512 مگابایت رم مواجه هستیم و پردازنده اسنپ‌دراگون 200 با پردازنده گرافیکی Adreno 302 به نظر ضعیف‌تر از پردازنده گرافیکی Lumia 525 می‌آید.

از آن‌جایی که لومیا 630 با پردازنده بسیار بهتر و امکاناتی بهتر تنها 159 دلار قیمت‌گذاری شده احتمالاً لومیا 530 حتی از آن هم ارزان‌تر و به عنوان ارزان‌ترین گوشی ویندوزفون 8.1 معرفی شود؛ هرچند که تا معرفی رسمی چیزی مشخص نیست.


منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز
همین گوشی های سادست که داریم دیگه
از این ساده تر دکمه ای که دیگه حصاب نمیشه
ولی تو رده ما ساده ترین همین