انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار مشخصات دو اسمارت فون رده متوسط سامسونگ در بنچمارک های GFX
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
براساس اخبار منتشر شده در وب سایت های مختلف مشخصات فنی دو گوشی رده متوسط سامسونگ در وب سایت تست GFX دیده شده است.اين دو اسمارت فون با شماره مدل هاي SM-G5308W و SM-G8508S در GFX ظاهر شده  و هنوز نام اصلي آنها فاش نشده است.


انتشار مشخصات دو اسمارت فون رده متوسط سامسونگ در بنچمارک های GFX 1
اسمارت فون اول با شماره مدل SM-G5308W داراي يک پردازنده 64 بيتي است.این گوشی همچنين مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی با دقت 960×540 پیکسل است که بیش از پیش هدف سامسونگ را از ساخت این محصول نشان می دهد. سامسونگ در این محصول از پردازنده 64 بیتی Snapdragon 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده کرده است که در کنار یک گیگابایت حافظه اجرایی این محصول را گزینه منطقی برای کاربردهای استاندارد امروزی کرده است.
SM-G5308W مجهز به هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی است داخلی است و از یک دوربین هشت مگاپیکسلی پشت و دو مگاپیکسلی جلو بهره می برد.
انتشار مشخصات دو اسمارت فون رده متوسط سامسونگ در بنچمارک های GFX 1
مدل دیگر که دارای مدل نامبر SM-G8508S است از پردازنده 2.5 گیگاهرتزی Snapdragon 800 و صفحه نمایش 4.7 اینچی با دقت 1280×720 پیکسل بهره می برد. این گوشی مجهز به دو گیگابایت حافظه اجرایی است و از دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دو مگاپیکسلی در بخش جلویی بهره می برد. اطلاع در مورد قیمت این دو محصول منتشر نشده است اما بعید نیست که در نمایشگاه IFA امسال سامسونگ این گوشی ها را به نمایش بگذارد. حال باید دید واقعا این محصولات با چه قیمتی وارد بازار می شوند.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز
نمي دونم

والا
بخدا

ولي زياد جالب نبود البت ببخشيدا

كفتم ببخشيد