انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تیم فوتسال بهزیستی به دانشگاه آزاد اهدا شد/به دنبال دانشجوی قهرمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از پیوستن تیم فوتسال بهزیستی به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد دادگان در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد که عصر امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد تیم‌های مختلفی داشت اما باشگاه نداشت، گفت: ما ایجاد باشگاه فرهنگی – ورزشی دانشگاه آزاد را در هیات رییسه دانشگاه پیشنهاد کردیم که مورد توافق قرار گرفت که بتوانیم با ساختار جدید در فعالیت‌های ورزشی کشور شرکت کنیم.

وی همچنین با اشاره به حضور 10 تیم در رده آقایان و هفت تیم در رده خانم‌ها از دانشگاه آزاد در مسابقات کشوری اظهار کرد: در طول 9 ماه گذشته در لیگ‌های مختلف جزو بهترین تیم‌ها بوده‌ایم که شش تیم از دانشگاه آزاد در لیگ برتر مقام اول، پنج تیم مقام دوم و شش تیم مقام سوم را کسب کرده‌اند.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امسال برای اولین بار قصد داریم تیم فوتسال دانشگاه آزاد را راه‌اندازی کنیم، اظهار کرد: از آقای هاشمی، رییس سازمان بهزیستی تشکر می‌کنم که بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی تیم خودشان را به دانشگاه آزاد هبه کردند و ما امسال با همان تیم در دسته یک کشور شرکت خواهیم کرد.

دادگان با بیان اینکه تاریخ تاسیس باشگاه فرهنگی – ورزشی دانشگاه آزاد از تاریخ تصویب آن یعنی امروز تعیین شده است، اظهار کرد: این باشگاه فعلا در واحد علوم و تحقیقات مستقر می‌شود که در آینده شعبی در سطح کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر 21 نفر از تیم دانشجویی ایران که به مسابقات جهانی کاراته دانشجویان در مونته‌نگرو اعزام شده است، از دانشگاه آزاد اسلامی هستند. همچنین همه اعضای تیم فوتسال دانشجویان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما باید کاری کنیم که همه دانشگاه‌ها در این زمینه پیشرفت کرده و مطرح شوند. ما به دنبال قهرمان دانشجو نیستیم بلکه به دنبال دانشجوی قهرمان هستیم.