انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آگوئرو: تمام فشار روي آلمان است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

مهاجم آلبي‌سلسته اعتقاد دارد در ديدار فينال جام بيستم تمامي فشار روي شاگردان يواخيم لو است.

آگوئرو: تمام فشار روي آلمان است 1

سرخيو آگوئرو، مهاجم تيم ملي آرژانتين در خصوص ديدار فينال جام جهاني 2014 برزيل گفت: آلمان در کنار برزيل همواره يکي از مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني در رقابت‌هاي جام جهاني بوده‌اند. آلمان‌ها خود را تا ديدار پاياني رسانده‌اند و حالا بايد با آنها روبرو شويم. ما بايد بازي خودمان را انجام دهيم و اينکه تمام فشار اين بازي روي ژرمن‌هاست خود براي ما يک امتياز بزرگ به حساب مي‌آيد.

وي افزود: مي‌خواهيم در بازي فينال توپ و ميدان را در اختيار داشته باشيم ولي از طرفي ديگر آلمان هم تيم فوق‌العاده‌اي است، چون بازيکنانش چندين سال است کنار هم بازي مي‌کنند و به خوبي يکديگر را مي‌شناسند.

مهاجم منچسترسيتي تصريح کرد: کاملاً واضح است که آرژانتين هميشه براي پيروزي پا به ميدان مي‌گذارد ولي گاهي اوقات در جريان بازي لازم است تا احتياط کنيم. همه مي‌دانيم که هدف‌مان چيست و به همين منظور تمام تلاش‌مان را خواهيم کرد تا به آن برسيم.

مهاجم 26 ساله آلبي‌سلسته در پايان خاطرنشان کرد: در بازي فينال به هر روش ممکن بايد به پيروزي برسيم. آلمان قطعاً نگران ما خواهد بود. آلبي‌سلسته بازيکناني در خط حمله‌اش دارد که مي‌توانند خط دفاعي آلمان را به دردسر بياندازند.

آخرين بازي که آرژانتين موفق شده بود به فينال جام جهاني برسد سال 1990 بود که با قبول شکست يک بر صفر مقابل آلمان به عنوان نايب قهرماني رسيد.
چرا فشار روی المان؟ ارژانتین که لولو خورخوره نیست