انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اعزام هزار دانشجو به مناطق محروم خراسان‌جنوبی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه سال جاری 60 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند و گفت: هزار دانشجو در قالب این گروه‌ها به مناطق محروم و روستاهای استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خراسان جنوبی، سیدمحمد حسینی در ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز بسیج اساتید، همایش پاسداشت بسیج اساتید 31 خردادماه جاری در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور اساتید عضو حلقه‌های علمی و صالحین برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از اعزام 60 گروه جهادی به مناطق محروم استان از ابتدای تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: هزار دانشجو در قالب این گروه‌ها به مناطق محروم و روستاهای استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسین واقعی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: پشتیبانی از گروه‌های جهادی هر ساله در دستور کار این دانشگاه است و با تمام توان از این گروه‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

واقعی با بیان این‌که این دانشگاه در سال گذشته هشت گروه جهادی را پشتیبانی کرده است، اضافه کرد: این دانشگاه در سال 91 کار پشتیبانی از 13 گروه جهادی را انجام داده است.

وی با بیان این‌که گروه‌های جهادی بازدهی بالایی دارند، تصریح کرد: لازم است که برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که گروه‌های جهادی بیشتر به سمت روستاهای محروم و کم‌برخوردار اعزام شوند.

محمد‌حسین سالاری مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند نیز در این جلسه برای حمایت و پشتیبانی 100 درصدی از گروه‌های جهادی اعلام آمادگی کرد و گفت: این دانشگاه با تمام توان در خدمت گروه‌های جهادی است.

سالاری خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بسیاری از خدماتی که در بخش اداری و آموزشی است به بخش خصوصی واگذار شده است، تأمین کردن 100 درصد هزینه‌های گروه‌های جهادی توسط دانشگاه میسر نیست.